The Dent
In een trance van hoop wil een onbekende stad de Olympische Spelen organiseren. Terwijl zich een absurdistisch utopische visie ontvouwt, nodigen de tekstuele lagen uit om na te denken over de waarde en het risico van handelen tegen alle beter weten in. Een melancholieke viering van een hardnekkig collectief geloof.