The All-Hearing
Een ode aan de vrijheidsliefde van de luidspreker. Het werk van Abu Hamdan gaat vaak over de relatie tussen luisteren en grenzen. Hier maken we kennis met de alomtegenwoordige geluidvervuiling in Caïro en iemands vastberadenheid om zich daarover te laten horen, ondanks sancties van de nieuwe militaire machthebbers in Egypte.