Square Stories Too
Het is niet de eerste film die Salem Mekuria maakte op het Maskal Plein in Addis Ababa. Al vanaf 2007 heeft ze er regelmatig gefilmd. Square Stories Too heeft drie gescheiden kanalen en geeft zo een divers beeld van het gekrioel op het plein. Beeld en geluid gaan regelmatig in close-up om details aan het geheel bij te dragen. De film is een plein op zich.