Speaking into the Air
Lang voor de digitalisering communiceerden radioamateurs met vrienden over de hele wereld. In een kelder blijft een oude Canadees koppig contact zoeken met collega-zendamateurs. In een kelder in Montreal houdt André Sipos zijn herinneringen aan de Tweede Wereldoorlog levend met een arsenaal aan antennes en radiospullen - tijdmachine van de communicatie.