Het heeft gesneeuwd in Kopenhagen en de straten zijn verlaten, afgezien van Alaa en Ibrahim die rondhangen in de kou en praatjes hebben. Hun houding is stoer en intimiderend, maar eigenlijk scheppen de jongens vooral op over wie op school het mooiste muurtje heeft gemetseld. Afstudeerfilm van Flensted-Jensen, die studeerde aan de National Film School of Denmark.