Shrugging Offing
Simulatie van het troostende effect van lichamelijk contact, zonder de noodzakelijke, fysieke aanwezigheid van een ander lichaam. De film doorbreekt de derde wand en produceert dezelfde effecten bij de kijker als een fysiek lichaam: opwinding, verlangen, afkeer, en uiteindelijk slaap. Een performance van verlangen en verzadiging.