Shipwreck
Op 3 oktober 2013 verging voor de kust van het Italiaans eiland Lampedusa een boot met aan boord 500 Eritrese vluchtelingen; meer dan 360 van hen verdronken. Morgan Knibbe was op dat moment op het eiland en besloot de dramatische gebeurtenissen vast te leggen. Hij vertelt het onvoorstelbare verhaal aan de hand van de getuigenis van Abraham, een van de overlevenden.