She Walks
Marion was eigenlijk best gelukkig in de banlieue, met haar vrienden, haar bijbaantje en haar lief. Maar sinds een jongen uit de buurt in haar bijzijn van een flat sprong is er iets veranderd. Ze wil weg, ergens anders naartoe, en wat houdt haar eigenijk nog tegen? Een prettig en bevrijdend coming-of-age-verhaal.