Rock on Bones
Het contrast tussen de mooi geschoten sfeerbeelden en de huis-tuin-en-keukenbeelden is even manisch als de band zelf soms is. Dit materiaal wordt aangevuld met historische beelden die context en duiding brengen. Rock on Bones geeft de Russische alternatieve muziekscene een actueel gezicht - een bijzonder grappig en ongemakkelijk portret van een band die zowel succes als vergetelheid schuwt.