Met bewegende beelden in diverse stadia van bewerking onderzoekt Relief de ambiance van een heftige gebeurtenis: een auto-ongeluk. De film wordt daarin het enige kunstmatige element van die gebeurtenis. De beelden worden gepresenteerd als losgeslagen, wellicht niet betrouwbare informatie van zowel menselijke als mechanische origine.