Als hun moeder ’s ochtends wel erg lang uitslaapt, begrijpen Leo en zijn zusje Annetta dat er iets aan de hand is. Maar snappen ze ook dat ze niet meer wakker zal worden? Zelfstandig beginnen Leo en Annette aan hun dagelijkse ochtendritueel. Weinig tranen, veel verstilde emotie en indrukwekkend acteerwerk van de kinderen in deze lofzang aan een moeder.