Quinze
Raquel woont met haar dochter Luiza in een voorstad van Belo Horizonte. Samen maken ze zich op voor Luiza's vijftiende verjaardag, die traditiegetrouw gepaard gaat met een groot feest en dito jurk. Raquel is er maar wat druk mee en dan zijn er ook nog werkgevers, rekeningen, boodschappen en een geliefde die haar aandacht behoeven.