Quantum.
In Quantum. zien we een ogenschijnlijk statisch shot van een klein Italiaans bergdorpje, met uitgelichte details. De afstand tot de gebeurtenissen in de verte verdwijnt, terwijl de handelingen klinken alsof ze zich in onze nabijheid voltrekken. Het lijken haast miniaturen. Een spannend spel met licht en geluid op de grens van dag en nacht.