Printemps
De regisseur zit zijn nieuwe geliefde in deze intieme documentaire dicht op zijn huid. Met een instinctief gehanteerde camera neemt hij ons mee in de schoonheid en romantiek van hun prille relatie temidden van de dagelijkse beslommeringen. Terwijl ze cultuurverschillen proberen te overstijgen, blijkt een gezamenlijke toekomstdroom onmogelijk.