Primate Colors
Intuïtief geschoten document toont de achterkant van de kapitalistische realiteit en zit met de neus bovenop de meest praktische kanten van het globale handelsverkeer. Primate Colors wil geen waardeoordeel uitspreken maar geeft een prangende impressie van de huidige consumptiedrift en de vervreemde werkelijkheid achter het spreekwoordelijke label Made in China.