Playground
Een gevecht tussen natuur en cultuur, tussen natuurlijk raaigras en zodes van kunstgras. American football wordt gespeeld op een rechthoekig veld van 110 x 49 meter en deze verhouding bepaalt de kadrering van de film. De beelden zijn afkomstig van Google Earth. De muziek is van Michel Banabila.