Pan
Een prachtige islamitische locatie met veel mozaïeken dient als vertrekpunt om de fysieke eigenschappen van film- en videobeelden te vergelijken. Anton Ginzburg, geboren in St. Petersburg en nu woonachtig in New York, baseert zijn projecten op zijn reizen, die het bereiken van mythische plaatsen of verloren horizonten tot doel hebben.