No Wolf Has a House
Hana Jušic is duidelijk het grootste talent van de laatste jaren uit de regio die ooit Joegoslavië was. Al haar werk neigt naar het surreële, op een opgewekt enge manier. Hier ontsnapt een naïeve vrouw aan een huwelijk dat beslist teveel in het teken staat van vlees en het vleselijke.