Monologue
Een narcistische man etaleert zijn visie op het leven. Hij schept tegen de camera op over zijn successen bij andermans vrouwen en in zijn werk en minacht andere mensen. Ondertussen werkt hij een bord spaghetti weg, terwijl de camera constant gericht blijft op zijn mond.