Lucas
Deels gebaseerd op Un tal Lucas van Julio Cortázar, wringt Pijnappels Lucas zich tussen de kronkels en wendingen van vertellingen. In een zachtaardig associatief spel brengt een verteller het verhaal van de ontmoetingen die Lucas heeft in een Franse bistro.