Lola
Giulio Questi werd surrealist op de slagvelden van WO II, na drie jaar vechten bij de partizanen. In zijn werk worstelde Questi met de vreselijke beelden en geluiden uit die tijd - tot het einde, toen hij zichzelf opnieuw uitvond als outsider-kunstenaar! In deze film, zijn laatste meesterwerk, verlangt hij naar een meisje dat hij in de jaren 60 ontmoette tijdens het draaien van een Mondo-film.