Le meraviglie
Regisseur Alice Rohrwacher heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de grootste talenten van Italië. Deels gebaseerd op haar Duits-Italiaanse jeugdervaringen schreef ze dit dromerige verhaal over een gezin dat op een afgelegen boerderij van het land en de bijen leeft. Daar hoopt de botte pater familias Wolfgang (Sam Louwyck) dat zijn oudste dochter Gelsomina ooit op dezelfde kleinschalige wijze het bijenrijk zal voortzetten.
Hun vrolijk-chaotische leven komt onder druk te staan als het gezin gevraagd wordt mee te doen aan een wedstrijd om een rol in een tv-commercial te winnen. Wolfgang ziet al die aandacht niet zitten maar voor de rest van het gezin vormt het een komische afleiding van het leven op het land. Voor het eerst ontdekt de jonge Gelsomina dat ze iets anders wil dan haar vader.