Laggies
Megan (Keira Knightley) nadert de 30, maar heeft tot nu toe de volwassenheid buiten de deur weten te houden. Ze gaat nog altijd met haar vriendje van de middelbare school, heeft nog altijd een soort bijbaantje en vindt tienerhumor nog steeds om te gieren. Geen wonder dus dat ze in paniek raakt als haar vriendje haar ten huwelijk vraagt. Een weekje rondhangen met middelbare scholiere Annika (Chloe Grace Moretz) lijkt haar de beste remedie.