Je suis une bombe
Elodie Pong speelt graag met onthutsende beelden en vlijmscherpe woorden. Hier zegt een paaldanseres in een pandakostuum het publiek na de voorstelling even flink de waarheid. Haar optreden is verbijsterend door de absurde mix van smakeloosheid en sensualiteit, en de uiteindelijke tirade, onderbroken door zuchten van vermoeidheid, fel en ferm.