Granny
Ieder verhaal over een vluchteling raakt de werkelijkheid. Een oude vrouw woont alleen op een eiland bij Singapore en wordt gewaarschuwd voor bootvluchtelingen. Inderdaad vindt ze een Birmees meisje in haar huis en lijkt het op te nemen als een dochter, maar het leven is realistischer. Ook de film zelf is realistisch, met een bijzondere actrice in de rol van Granny.