Frank
Als de doorgedraaide toetsenist van een experimentele popband met de onuitspreekbare naam Soronprfbs zich in zee probeert te verdrinken, scoort een jonge muzikant die toevallig toekijkt meteen een baantje als zijn opvolger. Oefenen is niet nodig, nog dezelfde avond staat hij met de band op het podium. Het optreden verloopt desastreus, maar een week later mag hij toch mee het gammele tourbusje in. Of hij daar nu zo blij mee moet zijn?
In de prettig absurdistische komedie Frank, van Ierse bodem, draagt zanger Frank de hele dag door een gigantisch masker dat hij al jaren weigert af te zetten. Dat is niet het enige gekke aan Soronprfbs. Ook de andere bandleden gedragen zich op zijn zachtst gezegd wereldvreemd. De opnames van een nieuw album aan de Ierse kust worden dan ook met de minuut gekker. Hollywoodsterren Michael Fassbender en Maggie Gyllenhaal lieten zich beiden strikken voor de cast en gek is dat niet: zij kunnen zich in Frank naar hartenlust uitleven.