Eyrie
Het Buzludzha Monument is een verlaten ruïne op een bergtop in Bulgarije en het onderwerp van deze documentaire mijmering van Connolly. Terwijl het licht door het ingestorte dak een communistisch verleden belicht, maakt Connolly zich de ruimte eigen met speelse gebaren en het aftasten van details.