Met klei geanimeerde dansfilm van Schulnik, die prachtig en spookachtig werk maakt. In Eager voeren feeërieke wezens van klei een unheimische choreografie uit. Eerst in het donker, daarna in een bloemenveld. Daar dansen de viooltjes en rozen mee en die zijn griezeliger dan je je kunt voorstellen.