De E staat voor estacionamento, zoals de P voor parkeerplaats. E laat in een aangename stijl de continue transformatie van metropool São Paulo zien, zuchtend onder de auto- en parkeerproblematiek. Oude pandjes worden gesloopt om maar geen plekje onbenut te laten en voor de beter bedeelden is er een high-tech variant op de drive-in-woning beschikbaar.