Docteur Jekyll et les femmes
Zoals gewoonlijk geeft de nauwgezet kunstzinnige, barokke stijl van Borowczyk het verleden weer als een vreemd, lichtgevend, trillend oord, vol met verleidelijke speeltjes, geheime kamers en grensoverschrijdende spelletjes van liefde en dood.