Die Wilderin vom Montafon
Evamaria Schaller is een performancekunstenaar die films maakt die voortvloeien uit die praktijk. Die Wilderin vom Montafon heeft zijn oorsprong in een serie performances waarin vlees toegetakeld wordt (een schnitzel wordt bijvoorbeeld tot moes geslagen), wat resulteert in een surrealistische Heimatfilm van een ongewone, feministische soort.