Deleted
Nick is een jonge vrouw die na de dood van haar man jaren geleden een nieuw leven probeert op te bouwen. Het lukt haar echter niet om haar verleden te vergeten. Hoe harder ze het probeert, des te hardnekkiger blijft het verleden haar achtervolgen. Een kleine horrorfilm in klassieke stijl, maar gesitueerd in tijden van sociale media.