Crumbs
De in Ethiopië wonende en werkende Spanjaard Miguel Llansó realiseerde na een aantal spraakmakende korte films nu met Crumbs zijn eerste lange speelfilm. Net als dat eerdere werk is de hoofdrol ook in dit romantische, surrealistische sciencefiction-epos voor de unieke, dwergachtige acteur Daniel Tadesse.
Het verhaal speelt zich af tegen de achtergrond van spectaculaire post-apocalyptische Ethiopische landschappen, waar onze kleine superheld Gagano, in de greep van enerzijds dagdromen en anderzijds aanhoudende angsten, genoeg heeft van het verzamelen van de waardevolle kruimels van vergane beschavingen - met als waardevolle hoogtepunten merchandise van Michael Jackson en Michael Jordan. Als een ruimteschip dat al jaren hoog in de lucht zweeft tekenen van activiteit begint te vertonen, zal Gagano zijn angsten moeten overwinnen - maar ook een heks, Santa Claus, en tweedegeneratienazi's: om erachter te komen dat de zaken anders liggen dan hij dacht.