Naarmate de geluiden van de massa en van de instrumenten intenser worden, worden de beelden abstracter: samen vatten ze de essentie van de geest van de massa, de woede en de extase; het oergevoel deel uit te maken van iets wat groter is dan jezelf. Dit moet je groot en luid ondergaan!