Cosmodrama
Er is seks, er loopt een aap rond en de psycholoog doet nog een poging het Godsbewijs in de discussie in te brengen, al mag dat niet baten. Kosmische zelfregulatie en parallelle universa hebben het hoogste woord, legt de astronoom uit, van wie er inmiddels meerdere versies rondlopen. Toch bedenkt een van hen op het laatste moment nog een verklaring die al het voorgaande onderuit kan halen.