Colin Is My Real Name
Herinterpretatie van Colin Campbells video True/False uit 1972, waarin Campbell gevoelige uitspraken over zichzelf en zijn privéleven zowel bevestigt als ontkent. Deze film laat Campbell opnieuw spreken. Gefilmd op locatie in de Mount Allison Universiteit, waar True/False ook is geproduceerd.