Buffalo Juggalos
The Insane Clown Posse is een van de radicaalste hip-hopgroepen van Amerika. Hun fans vormen een stam, een subcultuur met een eigen ethiek. De film bestaat uit verontrustende, in lange takes opgenomen scènes waarin de Juggalo’s geweld plegen, rotzooi trappen, seks hebben, worstelen en vernielingen plegen. ‘Weg met ironie. Weg met verhalen. Geef evenveel als je krijgt. Zoek naar oprechtheid.’ (Scott Cummings)