Bloedhond
Adrenaline en testosteron gieren door Gijs’ aderen en hij heeft zijn temperament niet onder controle. Hij zoekt hulp, uit zichzelf. En toch gaat het allemaal niet van harte. Nederlands talent Peijnenburg vergelijkt zijn protagonist met een vechthond door middel van gritty videobeelden van hondengevechten. Ruig en niet te stuiten, maar ook kwetsbaar.