Birmingham Ornament 3D (Fragment 201)
Andrej Silvestrov & Jurij Leiderman werken al jaren aan het epos-in-afleveringen Birmingham Ornament: een surrealistische serie (politiek vaak vlijmscherpe) parodieën, die theoretisch gezien naar believen geschikt en herschikt kunnen worden. In deze spin-off krijgt de avant-garde een nieuwe dimensie voor de kiezen die stof biedt tot lang nadenken - en discussiëren!