Becoming Anita Ekberg
Rappaport reconstrueert hoe Anita Ekberg een internationaal beroemde seksdiva werd dankzij een zorgvuldig georkestreerde imagocampagne in opeenvolgende films. De cineast biedt een diepgravend onderzoek naar de betekenis en subtekst van commerciële films, en suggereert hoe die ons op ongemerkte en complexe wijze beïnvloeden. Zie ook The Vanity Tables of Douglas Sirk.