After After the End
After After the End begint toepasselijk met een aftiteling. Een fascinerende film die elementen van Prouvosts The Wanderer (2011) grijpt en verbrijzelt ter voorbereiding op een kafkaësk proces tegen de verhalende kunstgrepen en technieken van de cinema. Laure Prouvost toont zich opnieuw een meester in haar medium.