Een dubbele diaprojectie laat zien dat waar iets wordt opgebouwd, er eerst moet worden afgebroken. Door anti-traangasmiddelen die opstandelingen in het Midden-Oosten gebruiken, worden de dia’s vlekkerig in een mengeling van tinten. Zo verbeelden ze een vertrouwde plek in een bovenaards oord.