Être vivant
Met pijnlijke precisie vertelt een mannenstem hoe snel het bergafwaarts kan gaan, wanneer je dakloos wordt en geen veilige plek meer hebt om te slapen. Het gezicht van de invoelende commentaarstem blijft onzichtbaar. Het beeld toont een naargeestig, onverschillig Parijs, met al zijn donkere hoekjes en schuilplaatsen voor de nacht.