White Bear
Een jonge vrouw wordt wakker - ze is haar geheugen kwijt en belandt in een wereld vol angst. Nieuwsgierige omstanders bieden geen hulp, maar filmen haar met hun telefoon. Verontrustende toekomstvisie waarin technologie deel wordt van onze psyche. Uit de technokritische tv-serie Black Mirror, geschreven door Britse satiricus Charlie Brooker.