What Do You Want from Me? (I Asked You a Thousand Times)
De vraag 'Wat wil je van me?' weerklinkt in 60 jaar filmgeschiedenis - van de eerste versie in de klassieker Keeper of the Flame uit 1942 tot Source Code uit 2011, en lijkt ingegeven te zijn door frustratie, woede of angst. De obsessieve herhaling vraagt prompt om een vergelijkende studie van acteren.