Wantee
Prouvost geeft ons ‘waar-niet waar’-lessen in representatie, reflecties op de kunsterfgoedindustrie en ongeremde verhalen, weggespoeld met een verplicht kopje thee. Dit is opa’s ademloze verhaal en een melancholische tegenhanger van Grandma’s Dream, die je kan zien in de Tiger Award competitie for Short Films.