Travel
Travel, gebaseerd op een meditatief muziekstuk, is één lange camerabeweging door een park, een Europees bos en een Amazonewoud. 'De gedachte dat je door een muziekstuk in slaap kon vallen, vond ik nog niet zo slecht'. Claerbout wilde aan zichzelf bewijzen dat hij met alles kon werken, zelfs met de meest ondiepe betekenissen.