Transit of the Megaliths
Een letterlijke stopmotion-animatie, roadmovie en kinetische sculptuur komen in botsing met het platteland van het interbellum, gesurrealiseerd door Paul Nash. Brooks roept mysterieuze schoonheid en sciencefiction op uit de meest alledaagse restanten, iets wat zo ondoorzichtig nieuw is dat het bijna geen oorsprong heeft.