The Punched Tape of Life
In deze satirische film verkent Kurenniemi met de kennis van toen de mogelijkheden van een symbiose tussen mens en machine. De computer is een ‘reusachtig brein’, een metgezel met wie we onze toekomst bouwen en die we tegelijkertijd kunnen haten en bespotten. De soundtrack wordt gevormd door het gezamenlijk gemaakte ‘tape piece’ Bells uit 1969.