The Jump
In een merkwaardige combinatie van zwarte humor en melodramatische nervositeit vermengen zich schaars geklede dames met concentratiekampen, met de hand beschilderd afgekeurd filmmateriaal met studio-opnames van een man in viltlaarzen (de acteur Kaarlo Juurela). De lawine aan elektronische muziek van Erkki Kurenniemi is een prototype van minimalistische techno. Zie ook Kinescope in dit verzamelprogramma.